۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۵

در تور کینگ هایلک چین/

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز تا پایان مرحله هفتم صدرنشین ماند

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز تا پایان مرحله هفتم صدرنشین ماند

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم پتروشیمی تبریز با درخشش رکابزنان خود توانست صدرنشینی اش در تور دوچرخه ‌سواری کینگ هایلک چین را تا پایان مرحله هفتم حفظ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پتروشیمی تبریز و میرصمد پورسیدی رکابزن این تیم در پایان مرحله هفتم تور دوچرخه ‌سواری کینگ هایلک چین در جایگاه دوم رده‌ بندی تیمی و انفرادی این مرحله قرار گرفتند.

تور دوچرخه سواری کینگ هایلک چین مرحله هفتم خود را پشت سر گذاشت و طی آن رکابزنان در این مرحله مسیر 72 کیلومتری را رکاب زدند که در پایان میرصمد پورسیدی از تیم پتروشیمی تبریز و رحیم امامی رکابزن تبریزی تیم آر.تی.اس تایوان به ترتیب در رده های دوم و سوم رده‌ بندی انفرادی قرار گرفتند.

در پایان این مرحله همچنین تیم پتروشیمی تبریز با زمان هفت ساعت و 47 دقیقه و 26 ثانیه پس از تیم آستانا قزاقستان در جایگاه دوم رده‌ بندی تیمی ایستاد.

در رده‌ بندی مجموع هفت مرحله نیز میرصمد پورسیدی و تیم پتروشیمی تبریز همچنان جایگاه نخست رده‌بندی افرادی و تیمی را حفظ کردند.

سایر رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز نیز در مرحله هفتم عناوین خوبی کسب کردند که از آن جمله می توان به مقام هفتمی قادر میزبانی، مقام دهمی امیر کلاهدوز و عنوان نوزدهمی حسین عسگری اشاره کرد.

همچنین رکابزنان تبریزی تیم های خارجی نیز درخشش خوبی در این مرحله داشتند. حسین علیزاده از تیم آموره ویتا ایتالیا در رده پنجم و وحید غفاری از تیم RTS تایوان در رده دوازدهم قرار گرفتند.
 

کد خبر 2096672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha